Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie

Nabór na stanowisko: referent ds. organizacyjno-biurowych

Dyrektor Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie, ul. Podhalańska 1-3,

ogłasza nabór na stanowisko: referent ds. organizacyjno- biurowych

 

Wymagania wobec kandydata:

  1. Wymagania konieczne:

Kandydat / kandydatka:

  1. posiada wykształcenie średnie lub wyższe,
  2. posiada minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku ,
  3. posługuje się programami komputerowymi z pakietu Microsoft Office (Word, Exel),
  4. wykazuje się umiejętnością obsługi urządzeń biurowych,
  5. wykazuje się umiejętnością samodzielnego redagowania tekstów,
  6. jest osobą, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
  7. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  8. cieszy się nieposzlakowaną opinią

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. wysoka kultura osobista,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. sumienność i zaangażowanie,
  5. odporność na stres,
  6. cierpliwość,
  7. komunikatywność,
  8. mile widziana osoba niepaląca.

 

Zakres obowiązków na stanowisku:

  1. Prowadzenie kancelarii wg zasad wynikających z instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego jednolitego wykazu akt.
  2. Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji oraz rozdzielanie jej wg dyspozycji dyrektora Zespołu na poszczególne stanowiska.
  3. Przygotowywanie korespondencji wynikającej z potrzeby kancelarii Zespołu.
  4. Prowadzenie rejestrów: pełnomocnictw, upoważnień i pieczątek.
  5. Prowadzenie rejestrów akt wewnętrznych wydawanych przez dyrektora.
  6. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
  7. Koordynowanie działań nad przeprowadzaniem oceny okresowej pracowników.
  8. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem, kształceniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
  9. Organizacja i koordynowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów w jednostce.
  10. Prowadzenie księgi inwentarzowej sprzętu i wyposażenia biura.
  11. Obsługa Zespołu w zakresie zaopatrzenia w materiały biurowe.
  12. Archiwizowanie akt osobowych i innych dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  13. Prowadzenie rejestru skarg.
  14. Prawidłowe i terminowe sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej.
  15. Udzielanie informacji i obsługa interesantów w Zespole.
  16. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych.
  17. Przestrzeganie regulaminów obowiązujących w Zespole Żłobków Miejskich w oraz przepisów bhp i ppoż.

Warunki pracy: praca na cały etat, od poniedziałku do piątku.

 

Wymagane dokumenty:

  1. CV,
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności bądź uprawnienia (np. certyfikaty),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  8. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.

 

Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

 

Oferty należy składać w terminie do dnia 16.05.2017r. w sekretariacie Zespołu Żłobków Miejskich, ul. Podhalańska 1-3, 70-452 Szczecin

Więcej informacji uzyskać można pod numerem telefonu: 91 434 16 16

 

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

O terminie przeprowadzenia rozmów i wynikach naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.