Dyrektor Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie, ul. Podhalańska 1-3,
ogłasza nabór na stanowisko: referent ds. organizacyjno- biurowych
Wymagania wobec kandydata:
- Wymagania konieczne:
Kandydat / kandydatka:
- posiada wykształcenie średnie lub wyższe,
- posiada minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku ,
- posługuje się programami komputerowymi z pakietu Microsoft Office (Word, Exel),
- wykazuje się umiejętnością obsługi urządzeń biurowych,
- wykazuje się umiejętnością samodzielnego redagowania tekstów,
- jest osobą, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
- Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność i zaangażowanie,
- odporność na stres,
- cierpliwość,
- komunikatywność,
- mile widziana osoba niepaląca.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- Prowadzenie kancelarii wg zasad wynikających z instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego jednolitego wykazu akt.
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji oraz rozdzielanie jej wg dyspozycji dyrektora Zespołu na poszczególne stanowiska.
- Przygotowywanie korespondencji wynikającej z potrzeby kancelarii Zespołu.
- Prowadzenie rejestrów: pełnomocnictw, upoważnień i pieczątek.
- Prowadzenie rejestrów akt wewnętrznych wydawanych przez dyrektora.
- Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
- Koordynowanie działań nad przeprowadzaniem oceny okresowej pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem, kształceniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
- Organizacja i koordynowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów w jednostce.
- Prowadzenie księgi inwentarzowej sprzętu i wyposażenia biura.
- Obsługa Zespołu w zakresie zaopatrzenia w materiały biurowe.
- Archiwizowanie akt osobowych i innych dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Prowadzenie rejestru skarg.
- Prawidłowe i terminowe sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej.
- Udzielanie informacji i obsługa interesantów w Zespole.
- Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych.
- Przestrzeganie regulaminów obowiązujących w Zespole Żłobków Miejskich w oraz przepisów bhp i ppoż.
Warunki pracy: praca na cały etat, od poniedziałku do piątku.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności bądź uprawnienia (np. certyfikaty),
- kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.
Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do dnia 16.05.2017r. w sekretariacie Zespołu Żłobków Miejskich, ul. Podhalańska 1-3, 70-452 Szczecin
Więcej informacji uzyskać można pod numerem telefonu: 91 434 16 16
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów i wynikach naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.