Dyrektor Zespołu Żłobków Miejskich, ul. Śląska 54 LU1-LU2, ogłasza nabór ciągły na stanowisko pielęgniarka/położna
I .Wymagania wobec kandydata:
- posiada wykształcenie: średnie medyczne w zawodzie pielęgniarka/położna, licencjat pielęgniarstwa/położnictwa lub tytuł magistra pielęgniarstwa/położnictwa oraz prawo wykonywania zawodu pielęgniarki lub położnej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- jest osobą, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
- jest osobą, która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona oraz ograniczona,
- wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
- Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność i zaangażowanie,
- odporność na stres,
- cierpliwość,
- komunikatywność,
- mile widziana osoba niepaląca.
III. Zakres obowiązków na stanowisku:
- Stałe czuwanie na bezpieczeństwem dzieci.
- Stała współpraca z opiekunami w zakresie opieki nad dzieckiem.
- Korzystanie z posiadanej wiedzy i umiejętności w celu zagwarantowania dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej.
- Obserwacja dzieci pod kątem rozwoju psychomotorycznego i stanu zdrowia.
- Wczesne reagowanie na niepokojące objawy ze strony zdrowia dziecka.
- Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej.
- Utrzymywanie kontaktu z rodzicami w zakresie problemów pielęgnacyjnych, udzielanie wskazówek i porad.
- Kształtowanie postaw prozdrowotnych wśród dzieci, rodziców i personelu żłobka.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji.
- Prowadzenie analizy zachorowalności wśród dzieci.
11.Współudział w planowaniu jadłospisu.
12.Udział w kontrolach Sanepidu.
13.Nadzór nad stanem higienicznym pomieszczeń kuchennych i magazynowych.
14.Prowadzenie apteczki.
15.Terminowe sporządzanie roztworów dezynfekujących oraz instruowanie pracowników w zakresie ich stosowania.
16.Prowadzenie ewidencji badań okresowych i książeczek zdrowia pracowników.
- Prowadzenie dokumentacji HACCP.
18.Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora żłobka, wynikających z organizacji pracy w Zespole Żłobków Miejskich.
- Przestrzeganie regulaminów obowiązujących w Zespole Żłobków Miejskich w Szczecinie oraz przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz HACCP.
- Warunki pracy:
- umowa o pracę 1/1 etatu
- praca od poniedziałku do piątku
- Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności bądź uprawnienia (np. certyfikaty),
- kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego
- aktualna książeczka sanitarno- epidemiologiczna
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Zespołu Żłobków Miejskich przy ul. Śląskiej 54 w Szczecinie
Kandydaci, którzy spełnią formalne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie zaproszeni na II etap naboru, jakim jest rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Szczecin oraz na stronie internetowej Zespołu Żłobków Miejskich, www.zespolzlobkow.szczecin.pl (w zakładce aktualności).