Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie, ul. Śląska 54 LU1-LU2 w dniu 2 sierpnia 2018 r. ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Pracownik ds. administracyjno-kadrowych
Wymiar etatu: 1/1 etatu
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie zatrudni Pracownika ds. administracyjno-kadrowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- niekaralność/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Znajomość ustawy: Kodeks Pracy, o Pracownikach Samorządowych
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
- życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania),
- list motywacyjny,
- referencje z dotychczasowych miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
- kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach,
- zgodę kandydata na przetwarzanie przez Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko Radcy Prawnego
- kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, zobowiązanie do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego w przypadku wyłonienia kandydata wyniku przeprowadzonego i zakończonego naboru.
Do zadań Pracownika ds. administracyjno-kadrowych będzie należało:
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników:
- a) kompletowanie wymaganych dokumentów,
- b) kierowanie zatrudnianych pracowników na badania lekarskie,
- c) przygotowywanie projektów umów o pracę,
- d) ustalanie uprawnień w zakresie prawa do wysługi lat i nagród jubileuszowych,
- e) zawiadamianie nowozatrudnionych pracowników o przysługującym im wymiarze urlopu
wypoczynkowego,
- f) przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski pracowników ubiegających się o urlop bezpłatny i wychowawczy oraz urlop związany z rodzicielstwem,
- g) przygotowywanie spraw związanych z awansami, nagradzaniem, karaniem i przenoszeniem pracowników;
- prowadzenie spraw związanych z rozwiązaniem stosunku pracy:
- a) przygotowywanie do decyzji Dyrektora odpowiednich dokumentów dot. rozwiązania stosunku pracy z pracownikami zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- b) wystawianie świadectw pracy,
- c) załatwianie spraw związanych z zaopatrzeniem emerytalnym i rentowym pracowników;
- wprowadzanie danych osobowych do programu kadrowego oraz przekazywanie drogą
elektroniczną danych do ZUS;
- obsługa archiwalna akt osobowych;
- gromadzenie list obecności z podległych jednostek;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- prawidłowe i terminowe sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej;
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko „Kierownik ds. techniczno-eksplatacyjnych”, należy złożyć osobiście albo przesłać na adres: Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie w terminie do dnia 13.08.2018 r. (włącznie) liczy się data otrzymania dokumentów przez Zespół Żłobków Miejskich (data wpływu). Bliższe informacje dotyczące w/w naboru można uzyskać pod nr telefonów: 91-434-16-16.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią formalne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie zaproszeni na II etap naboru, jakim jest rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Szczecin oraz na stronie internetowej Zespołu Żłobków Miejskich, www.zespolzlobkow.szczecin.pl (w zakładce aktualności).